Olearys.

Kom hem för en stund sen från Olearys. Tittade på fotbollen, och tjaa...Sverige förlora, förvånad? Nope.
   Men förövrigt var det en very nice evening måste jag säga! Har massa bilder som sitter och trycker i min kamera, men jag är för lat för att sätta in en sladd i kameran och sedan sätta in en sladd i datorn och sen föra över liksom. Så lat är jag.
Ska göra det..inom snar framtid.

Imorgon går jag i skolan från 8:15 till 15:45, I am going to freaking die. Jag är helt slut, har märkt att jag inte sover så mycket. Typ sex timmar per natt, not so good va va va va.

Rihanna har lämnat Chris Brown nu, på tal om inget. Det var väl på tiden?



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

samiiii du måste sova! ;O

2009-04-02 @ 10:41:25
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0