Soorrrrrrrrrryyyyy maaan.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för denna extrema bloggtorka mina få läsare. Jag har ingen ursäkt förutom att det har varit påsk.
   Har spenderat påsken i Uppsala och därmed varit borta i fem hela dagar från Örebro. Vistelsen i Uppsala var bra, kan inte klaga....inte så mycket i alla fall.
Kom hem igår, var på en för j ä v l i g  föreläsning denna morgon, det sticks i mig när jag tänker på det. Har ångest för att jag inte pluggar hemma och att jag inte fattar ett piss!

Aja. Det löser sig. Ska banta och träna järnet denna vecka. Much need.



Muu

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

du är tillbaka! :D

2009-04-15 @ 10:03:36
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0