What your mind believes, you can achieve.

Det är a Saturday night och här sitter jag all alone och gör ingenting. Vet inte när D23 dyker upp..om tio minuter sa han för tjugo minuter sen..
   Har lyckats plugga lite och dämpat lite ångest. Bara lite. Det är sjukt hur mycket vi måste ha lärt oss till tentan. I´m going crazy, känns som om jag knappt kan hälften..
Börjar bli trött..fast än jag har sovit halva dagen. Alla mina gorbies piroger är slut. So sad. Har lagt in pommes till D23, men de lär ju bli svarta tills han kommer hem. Haha.



Stället

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

tentor låter inte så nice det men det fixar du ;) blogga mer!

2009-04-26 @ 11:23:03
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: sadia

haha ja då det var bra, jackline var ju där! men också de där tjejerna som var värsta på bröllopet, heeeelt sjuka personer alltså haha

2009-04-26 @ 11:40:44
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0