Att lära utan att göra, är som att älska utan att röra.

Hello my children. (?)
Ja, vad ska jag säga..? Dagen har sett ut som så att vi var i skolan från nio till tre och så handlade jag och D (aka Cow King) på willys till tacokväll(!) imorgon. Och inte nog med det! Har köpt en hel back med ENERGYYYYYYYYYYYDRINK! Mycket smartare än att köpa en/två redbull för tjugo kronor everyday liksom.

   Eeeee, what else...har praktik nästa vecka, måndag & tisdag, vet inte riktigt när och var, måste figure that out under helgens gång, måste lite plugga ikväll, kolla igenom kurslitteraturen tills nästa kurs och sen ska jag faktiskt ta mig hemåt nästa helg! Wei wei wei.

Nu mina vänner! Är det dags för träning! Sitter redo in my t-shirt och ska möta D alldeles strax. PUMPA PUMPA PUMPA.



My addiction



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

värsta bra ju att du gymmar, du som klagat så mkt över att du är lat ;) vart får du dina rubriker ifrån kviinna!? ;O

2009-02-05 @ 21:40:27
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0