Det är inte allt som räknas som går att räkna, och inte allt som går att räkna som räknas.

Det är egentligen inte bra att missa en föreläsning. Men nu, idag så gör jag det. Den börjar precis nu. Det är vårdförbundet som kommer och informerar. Känns ju lite onödigt?
   Ska istället chilla i biblan idag, eller aa plugga. Måste sätta igång till näsa seminarium. Så det blir massa plugg, sen ska jag och D skaffa gymkort! Eller hur ko?! Ja, you heaaaaaard me, GYMKORT!

Annars händer det nog inte så mycket, D22 var här och vi tittade på Seven Pounds igår, den vaar....bra. Faktiskt. Men jag är ganska trög, så det tog ett tag tills jag fattade filmen, började fatta de tio sista minuterna typ.

Jag är gryyyymt trött idag, sovit fyra fem timmar. Blir redbull i skolan. Men måste skynda mig nu! Hörs sen.


Sneakpeak i mitt skafferi

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

dina rubriker är ju så himla braiga ;)

2009-02-04 @ 11:19:51
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0