En ny fräsch vecka.

Ja, då var det redan måndag! Helgen har kännts som en veckas lov på något sätt, så det känns ganska skönt att vara tillbaks in the vardagsrutiner igen.
   Måndag och tisdag är det praktik här på Örebros Universitetssjukhus! Ska bli riktigt kul! Hoppas jag i alla fall. Finallyyyy liksom. Jag hamnade på nerurologkliniken. Ska bli very interesting.
  På onsdag har vi seminarium och efter det tar skolveckan slut! Och jag kommer inte att ha någon skola ända tills hemtentan veckan efter, såå sköönt. Ska få komma hem till Muppsala. 
Men jag ska faktiskt försöka läsa mycket och plugga trots ledigheten så jag är ready ready ready inför hemtentan, you know? 



Jag har bränt alldeles to much pengar, det är dyyyyyyyrt att bo själv kan jag säga er. 

xoxo


Kommentarer
Postat av: Pierre

Vart har du hittat ditt körkort egentligen? HAHA :-D

2009-02-09 @ 11:16:18
URL: http://pierregrettve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0