For my outstanding valentine.

Shulululuuu.
Då var tisdagen nästan avslutad. Vaknade klockan fem imorse och tog mig till praktiken på Örebros Universitetssjukhus, where the Cow Lööv (alltså jag) was born. Det var bättre idag, höll på att däcka lite på slutet, men hey jag vaknade fem som sagt.
   Efter det gick jag och D och pumpade på gymmet och sen samlades halva CowCrew och pluggade lite (läs: snacka skiiiet).  Anyhooooooow, det var min dag! Är helt slut men ska plugga nu snart tills jag somnar. Imorgon väntar ett seminarium och veckan efter en fet hemtenta.

Vill ej.

Jaa, vad mer..på lördag är det alla hjärtans dag! Har inte märkt så mycket hysteri detta år, that is nice. Ska träffa vänner i Uppsala på hjärtedagen. Kommer bli kul, jag längtar lite hemåt.




xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

oj det var riktigt tidigt du vaknade ;O

2009-02-11 @ 18:54:21
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0