Friday night.

Bara en timme kvar på denna fredag. Denna otursfredag.
   Jag har hållit mig inomhus i princip hela dagen, förutom när jag åkte med bilen till Vreten och köpte fyra kebabtallrikar. En till mamma, en till pappa, en till bror och en till mig. Ingen av oss pallade mer än hälften, fett mesigt. Jag ska äta resten till frukost imorgon. It´s gonna be goood.

Jag är faktiskt ganska trött just nu. Vill nästan hoppa i sängen och bara sova. Mmmmmm..sömn. Sömn is the shit people.

Ska nog stänga av datorn strax, hopp i säng och läsa lite och ringa och störa D22.
Imorgon är det lördag! Löövlördag you know.





xoxo



 


Kommentarer
Postat av: sadia

haha precis, löööövlördag ;)

2009-02-14 @ 09:21:33
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0