Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Då var helgen äntligen kommen. Veckan har gått såå snabbt, att jag inte riktigt har hängt med..I need a break to breath liksom.
   Så imorse låg jag i sängen ända till tolv, klev upp, borstade tänderna och gick till M och åt Lasses korvgryta med pasta. Den var dunder. Jag hann faktiskt också läsa ett kapitel imorse medan jag låg i sängen, det var bra gjort av mig, boken är faktiskt intressant, så jag ska läsa lite till senare också. Måste vara lite förberedd inför fältstudien nästa vecka.

Denna fredag innefattar stan, glasögon, tacos och utgång enligt planer. Sen vet man ju inte vad som sker. Ska ta bussen till stan runt tre och vara smakråd till M som ska införskaffa sig new glasses.

Hoppas ni har det bra, trots snöflingor i ansiktet. Ska dricka Powerdrink och läsa lite innan jag gör mig i ordning. Höres.


Det är tur att jag har börjat träna.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

du har blivit helt addicted to energidrycker ;D



sv: aha! jag snodde en lite granna och har den i min novell (A) ;)

2009-02-06 @ 15:46:03
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: lisa

sam du har blivit dålig på att uppdateraa dear lady gagga!

2009-02-07 @ 18:49:42
Postat av: sadia

chadela, uppdatera!

2009-02-08 @ 09:39:43
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0