Gör inga andra dumheter än dem som du har verkligt nöje av.

The Notebook!
Yes I have finally seen it! Och jag vill inte admit it, men den är ju helt underbar. Men jag grät inte, var nära, BUT I DIDN´T DO IT.

   Aaanyway, var hos D och käka glass, drack burn och tittade på Fresh Prince. Fresh Prince is the shit. Seminariumet gick nicenicenice för vår handledare hade lunginflammation och jag har inte pluggat ett piss på hela dagen. Dagen har varit bra med andra ord.

Nu ska jag INTE göra en nattmacka för min nyttighetsperiod has officially started.
Är hungrig dock.
Meeeen det finns inte så mycket att göra.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jasså, varför plötsligt denna hälsokris?

Sett någon läskig dokumentär? hehe Vad händer i veckan då?

2009-02-02 @ 23:21:21
URL: http://pierregrettve.blogg.se/
Postat av: sadia

höhhö du kan ju käka något annat än just en macka, typ frukt, haha :)

2009-02-03 @ 07:39:55
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0