Jag har gymmat.

I did it! I did it!
   Har pluggat från tolv till fyra idag i skolan med Cowcrew, that is very duktigt. Måste bara berätta vad jag har ätit. Jag har ätit två mackor + två redbull + två mackor + gröt + lite chips och choklad. Ööööööööööh var är maten. Jag är så sjukt lat att jag inte ens har pallat koka pasta. Damn me.

Men men, nu till det viktigaste. Jag var på gymmet idag. Jag och D har skaffat gymkort på Nautilus nu. Fyfaaaaaaaaan vad vi ska bli fit. Har fyra månader på oss. Vi ska simma, vi ska springa, vi ska pumpa helt enkelt!
   Såg ut som ett fån idag though. Har aldrig haft gymkort förut. Fatta typ ingenting. Men det kommer väl.

Nu ska jag vänta på D22.



xoxo

Kommentarer
Postat av: LIsa

Bangalis next sexy well-trained nurse ;) right?

2009-02-04 @ 22:23:18
Postat av: Samira

Heeeeeeeeell yes.

2009-02-05 @ 16:37:33
URL: http://gossipandthecity.blogg.se/
Postat av: sadia

duktigt hörru du ;)

2009-02-05 @ 17:28:35
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0