One closed door.

Jag kunde inte öppna dörren imorse.
Det gick liksom inte.

Jag kämpade mig upp vid sex denna förjävliga måndagsmorgon, åt frukost, klädde på mig och timade in perfekt till bussen. Trodde jag.
   Om jag visste att det skulle ta 50 fucking minuter att öppna en dörr så skulle jag skippat den här dagen alltså.
Eftersom ingen skottar snön åt oss här på tallrisvägen, så hade snön låst in mig, och fryst in dörren. Jag blev så jävla arg, det var min första praktikdag och jag kom en timme försent.
   Stod och sparkade på dörren halva morgonen, väckte utbytesstudenten, ringde slut mina comviqpengar till bovärdskontoret och kokade massa vatten.

Och efter att ha dränkt dörren med vattenkokarn gick det tillslut. 50 fucking minuter efter. Blä.
Är trött.

I need choklad.

xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

oj! det tog tid :O

2009-02-09 @ 20:52:27
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0