På tidens vingar flyger sorgen bort.

Åh my lord.
Detta BLOGG.SE SUCKS. Har försökt komma in på denna sida flertal gånger, försökt skriva, försökt lägga upp nya inlägg. Men det går inte! Allt går bara så sjukt segt!

   Anyway, jag befinner mig nu i Örebro! Kom hit igår runt tre och blev upphämtad av D22, vi åt max (höll  hamburgar-löftet i två veckor) och chillade hela dagen.

Idag har jag storhandlat, gymmat och hängt med CowCrew. Imorgon får vi hemtentan (!!!!!), så kommer sitta med den hela onsdag och torsdag. Ska vakna sju imorgon och pallra mig iväg till skolan innan nio och get going.

Ja, det är väl det som har hänt?

   Nu ska jag bara taaa deeet luuuugnt och försöka lägga mig innan tolv så jag orkar de närmsta två dagarna. Hoppas ni har det bra därute och åker skidor eller vad ni nu tycker om att göra.



www.sadia.blogg.se/ s lakan

xoxo



Kommentarer
Postat av: sadia

haha jag kände inte ens igen dem ;O

2009-02-18 @ 11:04:04
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0