Ungdomen varar mycket längre än ungdomar tror.

Så härligt med sovmorgon. Är det något jag verkligen, verkligen uppskattar, så är det sovmorgon. Det är något med den känslan av att inte tvingas gå upp ur sängen, utan man gör det helt frivilligt. 
   Nu har jag laddat ner Seven Pounds och Slumdog Millionare, ska försöka kolla på de under veckan. Idag ska vi dra ner till stan och shoppa!  Jag ska försöka inte shoppa någonting alls och bara titta på. Hope it goes well. Kommer att bli en utmaning. Men jag gillar ju utmaningar. Karaktärsstärkande.

Ska fortsätta med min gröt nu...Hörs.


Har börjat köpa den här gröten med FIBER i. Duktigt va?

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

sovmorgon är det bästa som finns! och slumdog millionaire är jätte bra :D btw. gillar dina rubriker! hahah vart får du alla ifrån? ;)

2009-02-03 @ 17:36:04
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0