So high of the ground.

Alltså. Jag vet inte vad jag ska säga. There is like n o e x c u s e s.  
   Jag har inte skrivit här på tre hela dagar, men ändå har jag varit hemma alla dessa tre dagar. Helt otroligt. Jag har haft världens skönaste helg. Efter hemtentan som lämnades in efter tre timmars sömn på fredagskvisten har jag bara chillat. Som fan. Jag har bara ätit skräpmat, sovit, tittat på filmer och youtubeklipp i princip hela helgen med D22. Förutom lördagskväll då det blev biobesök med C.C och D22, vi såg Valkyria, en bra film! 
 
   Idag paniktränade jag och Cow King och brände mer än 300 kcal, fett behövlig kan man väl säga. Sen blev det cows night in med the girls, vi gjorde ansiktsmaskar, målade naglarna och lyssnade på backstreetsboys, kan det bli bättre?

Förlåt, men jag är aptrött. Laddar bilder från kameran imorgon. A girl´s got to sleep alltså.



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

härligt och chilla, det är ju det man ska göra när man har ledigt ;) haha backstreet boys äger :D

2009-02-24 @ 16:21:31
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0