Living for the Weekend.

Förlåt förlåt förlåååååååååååååååååååt!
   Förlåt för en pissdålig uppdatering under helgen. Men jag har...ja..skaffat mig ett liv? Skoja.
Sitter här nu nyduschad och ganska så trött. Har tränat, käkat pizza, tittat på tv och pluggat lite idag med Cow King. Förövrigt har jag haft en g r e a t helg.

På fredagen var vi hos mig och åt tacos innan utgång, rekryterade två CC (CowCrew) medlemmar också! Det var very nice and the music was good. Men DJ:n var lite knas, om jag får säga mitt!

På lördagen segade vi all day long tills vi tänkte gå på bio, men D22´s bil startade inte. Bad luck chuck. Så vi  var här och käkade pizza, spelade kort, tittade på Crash och hade allmänt trevligt.

Ja, that was my weekend i mycket mycket korta drag.







xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

oj, är det blod? :O vad har du gjort?

2009-02-09 @ 11:20:03
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: C. Lakan

Va rooligt tacoskvällen såg ut och vara , synd att man missa :P

2009-02-09 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0