Stället.

Shit var mycket drama på Pussycatdolls! De är fan sjuka i huvudet. Brudar är crazy. I alla fall in America.
   Mamma ringde och väckte mig klockan elva imorse, låg och pratade med henne och pappa en stund, saknar de. Sen klev jag upp, trots motgångar.

Hade väldigt kul igår, vi var på ett ställe som heter stället. Det var djungeltema om jag inte minns fel. Kanske inte bästa musiken, men what to doo. Hade kul ändå.
  Bussen var 25 minuter försenad när vi skulle hemmåt, så jag somnade inte förrän halv fyra. Men nu är jag pigg! Ska lägga mig i sängen och läsa massa och plugga massa. Seminarium imorgon vid nio, damn.
Ska bara titta klart på Pussycatdolls.





Kommentarer
Postat av: sadia

haha som brudarna i americas next top model, de är ju också lite pagol ;P

2009-02-01 @ 13:28:33
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Lisa

are festa festa! haha

2009-02-01 @ 13:30:48
Postat av: elias

Musse gav mig sidan! va tvungen att kolla upp bilderna du lägger upp på mig, utan lov! :P



den där kommentaren med att man missar 100% av skotten man inte skjuter! priceless! det är utan tvekan dagens! :) hare bra!

2009-02-02 @ 18:45:31
Postat av: Samira

Haha I´m sorry, men du posa så bra, ja va tvungen.



Wayne Gretzky sa det där :P Detsaammaa!

2009-02-02 @ 22:28:14
URL: http://gossipandthecity.blogg.se/
Postat av: Elias

nja bättre har jag fakistitk gjort :P

vet du vad mer som slog mig när du kolla igenom din blogg. förutom att lägga upp bilder på folk utan att fråga så tänker du fett mycket på mat :P

2009-02-03 @ 20:48:08
Postat av: Elias

nja bättre har jag fakistitk gjort :P

vet du vad mer som slog mig när du kolla igenom din blogg. förutom att lägga upp bilder på folk utan att fråga så alltså. du tänker fett mycket på mat :P

2009-02-03 @ 20:49:36
Postat av: Samira

Haahahahha :D

Teeeeeeeeeeell meee about it. Mat är mitt liv.

2009-02-04 @ 20:47:18
URL: http://gossipandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0