Redbull ger dig vingar.

Somnade inte förrän halv tre igår
, det var därför jag var crazy trött imorse. Tänkte ta en powernap, men nu har jag dammsugat hela rummet och bäddat sängen så fint så jag funderar på att skippa powernap. För det är så fint.
   Var på Willys med S och D efter seminariumet, köpte toapapper, chips (med 9% fett!), lunch och massa annat. Men jag glömde det viktigaste...Redbull.

Får köpa sen ikväll eller imorgon helt enkelt..jag är så sugen. Så sugen.
 
   Halå! Den där utbytestanten har börjar använda mina muggar och bestick! Jag lackar. Men jag vet inte vad jag ska säga till henne. Hon fååår ju, men hon har ju inte ens frågat. Och om jag ska vara helt ärlig så får hon inte alls, jag vill ha mina grejer för mig själv tack! Hon verkar inte fatta systemet..
Åhh.
Jag ska nog ta en powernap trots allt.


Nu är det fresh här inne.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0