De har öppnat Willys här nu!

Hej, förlåt för min skitdåligt pissiga uppdatering men jag har haft fullt upp hela helgen i Uppsala. Helgen var riktigt bra, min bror har gift sig (!!!!!!), jag har hämtat upp mitt körkort, bowlat, haft disneymaraton, shoppat och massa annat.
   Sitter nu hemma helt själv i lägenheten och tittar på 2 and ½ men och äter naturgodis. Ingen är här, sov helt själv i natt i lägenheten också, det är som att bo alldeles ensam..men men, I´ll manage liksom.

Naturgodiset är från Willys!! Min nya bästa vän nu. Eller kanske alla studenters bästa vän nu. Billigt och bra!      Seminariumet idag gick halvbra, eller ganska dåligt, ingen i min redovisningsgrupp hade läst det vi skulle ha läst haha, men what to do, jag ska börja plugga på riktigt nu alltså, dags att satsa gärnet!
    Men nu ska jag iaf fortsätta mitt tv-tittande, love it!
 



Jag vann bowlingen, såklart



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

bowling är sjukt kul, haha och naturgodis är ju ännu bättre ;) snygg tisha btw :)

2009-01-26 @ 20:35:13
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Lisa

äntligen uppdatering man!

2009-01-26 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0