Diskställ, pennor, byttor, matta..

Jag gjorde samma "misstag" imorse igen, skulle ha klivit upp 07:40, men somnade om. Go me. Men jag lyckades faktiskt ta mig ur sängen strax efter nio och äta frukost, så framsteg är det ju. Imorgon börjar jag åtta, jag undrar hur det kommer att gå..
   Fan mina naglar ser ut som skit. Jag har ingen aceton, bomull eller någon nagelklippare här i Öbro. Det är mycket som saknas i mitt rum och lägenheten, jag har gjort en liten lista till mamma och pappa. Bl.a. en potatisskalare, sax, dammvipp, våg, fryspåsar behövs. Roliga grejer va? 

Nu måste jag hinna äta lunch, torka håret och klä på mig inom en timme igen, aaaaaahhhhh, jalla!


s vägg i hennes rum

Kommentarer
Postat av: sadia

fin vägg hon hade, haha du får lägga dig tidigt dååå

2009-01-21 @ 12:52:18
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0