Får dissa Sex and the city ikväll..

Jag tittade precis igenom lite hastigt vad vi ska ha läst till vårt litteraturseminarium (litteraturseminarium!!) på måndag, and people, it ain´t pretty.
   Jag visste att det var fyra kapitel som skulle ha avverkats till dess, men jag visste inte att varje kapitel var minst 100 sidor! Hej panik!
Jag måste typ börja läsa...nu. 
Jag är en slowreader.
Vissa i klassen (på 130 pers) har inte ens fått hem böckerna, vad ska de göra? Oh my.
 
   I helgen kommer jag inte ha tid alls. Då ska jag umgås. Det får helt enkelt bli plugg på tåget hem. Både till Uppsala och Örebro. 


Idag hade jag fläätaa

Mitt studiebidrag försvann bara där

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

hahah, allt plugg är tillbaka nu :O

2009-01-21 @ 12:51:26
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0