För mycket fett och flams.

Vet ni vad jag längtar efter? Jag längtar efter att få träna. Det är sjukt. Jag har ätit så mycket pommes idag att jag längtar efter att få träna.

   Imorn ska jag betala räkningar, gå i skolan från åtta till fyra, tvätta håret och inte köpa ett piss. Ska ta med mig lunch. For ones. Och jag ska koka pasta när jag kommer hem.

Fr.o.m måndag ska jag börja träna också.

   This I promise.

It´s time for change, big changes. Innan jag dör i hjärtinfarkt och ångest.


Detta köpte jag idag!


Överkast, kuddar och kuddfodral från IKEA


Kofta och T-shirt (ligger i Cotton-påsen haha) från Zara


Kavaj och ringar från Gina


Väst från H&M


Ansiktskräm, (finally!) från Apoteket dårå

och så köpte jag en gardinstång från Jysk som jag inte kan få upp, en man tack?

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

snyggaste kavajen där! ;)

2009-01-29 @ 07:14:18
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Lisa

heey saaaaaaaami :D are u alive?

2009-01-29 @ 13:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0