Första dagen.

Det började inte pirra i magen förrän jag hade suttit mig på bussen påväg till universitetet imorse.
Hållplats efter hållplats, och jag ville verkligen inte komma fram.
   But I did.
Och allt gick faktiskt bra utan några större katastrofer. Universitet verkade bra, människorna har jag inte riktigt fått grepp om riktigt än, men det återstår att se.
Skaffade mig en kompis också (believe it or not), vi ska gå på lite nollning imorgon, får se hur det blir.
   Min klädsel  blev btw tights, svart kjol och en randig tröja.
Nu ska jag gå och kolla om potatisen kokat klart så jag och M kan äta!


Inne i Aulan
                                                                                                                              xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

vad roligt att det gick bra ;) haha OCH att du hittade en outfit!

2009-01-17 @ 18:52:16
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0