Fredagen är kommen!

Nu har jag suttit på msn och pluggat parallelt. Har gått ganska bra faktiskt. Fast det blev ju msn mest. Men ändå lite plugg. Bra va? 
Vi tar det steg för steg.
   Imorgon är tanken att jag ska upp nio och åka till stan, shoppa grejer på indiska, äta lunch hos M kl tolv, plugga lite under dagen och sen födelsedagsfest på kvällen. Ja, det är tanken. Och tanken är god. Frågan är hur pigg jag kommer att vara imorgon bitti.

Vi hoppas på det bästa va? Det är ju trots allt fredag, och ja..fredagskänslan börjar komma tillbaka, och det känns..det känns fantastiskt!




Min dagens middag


 

xoxo



 


Kommentarer
Postat av: sadia

bra sam! lite grönsaker har du ju där också ;)

2009-01-30 @ 08:33:24
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0