Fredagsmorgon.

Klev upp denna fredagsmorgon strax innan åtta med M och åt frukost. Hon cyklade iväg till Uni, och jag gick och la mig igen och vaknade inte förrän nu. Alldeles försent med andra ord.
   Det var min älskade fina mamma som ringde och väckte mig, jag saknar henne så! Men på lördag får jag träffa henne, min pappa och min bror igen. (Och så får jag äntligen mina kläder också.)

Vet inte riktigt hur jag ska börja dagen, kanske tar en promenad och kollar läget omkring, solen skiner trots allt. Det här är ju faktiskt en helt ny stad och jag känner i princip ingenting. Dags att utforska people! Kanske skymtar det någon snygg kille till granne?


-9 grader är det ute

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

chadela, du får ta ännu mer bilder! :)

2009-01-17 @ 18:55:04
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0