Jag är så lat.

Godmorgon godmorgon.
Nu har jag sovit för länge igen..jag måste lära mig att jag faktiskt har börjat skolan och att jag måste börja vakna lite tidigare..men jag var såå trött! Larmet gick 07:45 för att jag skulle till bovärdkontoret och fråga lite grejer, men jag orkade verkligen inte. Så jag somnade om.
But I´m up now!
   Har tittat på Americas Next Top Model repris och ätit min gröt med te och kakor. Love it. Gooo Whitney! Det är så sjukt att hon är "plus-size", när hon ser ut som en normal smal människa!

Nu måste jag hurry up och klä på mig, bussen går om en timme. Ska hinna trycka i mig lunch innan också..how is the question.


Americas Next Top Model


Min gröt

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

kolla du på senaste top model också? haha vill du veta vem som vinner? ;P

2009-01-20 @ 15:03:10
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Pierre

Du har då alltid bråttom :-D

2009-01-20 @ 15:15:36
URL: http://pierregrettve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0