Jag ska bli en sån som antecknar mest på föreläsningarna.

Dåå var man hemma från skolan! Dagen har gått bra, hade det lite knivigt med att hitta salar och så, men det löste ju sig till slut. En kladdkaka och kexchoklad till lunch blev det också, mumssss. 
Föreläsningarna var faktiskt intressanta, men när klockan började röra sig mot fem kom gäspningarna automatiskt och anteckningarna övergick till konstnärliga blommor!
   M kommer och äter middag om drygt en timme, äntligen lite sällskap! Jag är inte bra på att vara ensam alltså, det är så..så..tråkigt.

Jag har shoppat lite böcker idag så det känns bra, men inte lika bra i plånboken. I´m broke! I helgen åker jag hem och då ska jag snylta som fan. Jag längtar! Ska också få hämta upp mitt körkort! Åååh vad kul det ska bli!

Nu ska jag chilla lite, that´s what I do best.


Kvällsfika

xoxo

Kommentarer
Postat av: Pierre

Wooow nyttig lunch xD

2009-01-20 @ 19:21:28
URL: http://pierregrettve.blogg.se/
Postat av: sadia

sam, du kan ine käka kladdkaka till lunch haha :O hälsa M! :)

2009-01-20 @ 21:30:48
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0