Jag tycker det är dags att få slut på det här jäkla slasket!

Godförmiddag människor därute.
   Idag har jag städat och dammsugat hela förmiddan så nu är det rent i hela lägenheten! Vet ni varför jag städade? Jo för att jag inte pallade plugga. Alltså, plugget är intressant! Men jag har svårt att sätta mig och öppna en bok. Det är någon spärr i min hjärna.

På onsdag är jag ledig, då blir det plugg för hela slanten. Idag har jag bara en föreläsning kvart över ett, så jag ska gå om en stund...måste kasta sopor på vägen. Kul va?

Idag drar jag på mig skinnjacka ffs! Nu blir det frukost nr 2, ha en finfin dag.



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

are plugga koro chadela ;)

2009-01-27 @ 12:23:16
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0