Jag vill inte betala hyran.

Då var det första obligatoriska skoldagen avverkad! Vi ha delats upp i seminaregrupper, fått lite mer introduktion och sådant SMÅTT OCH GOTT.
Och inte nog med det måste jag ut och panikshoppa skolböcker för flera tusen imorgon! Inte nice. Hur ska jag ha råd med nya gardiner och gardninstångar (heter det så?) då?
   Om ni inte har märkt det så har det ju också börjat snöa, AGAIN. Jag säger bara, vilken jävla tur att jag köpte de där uggsen i helgen, annars skulle jag ha gått i mina vita tygskor i alla snödrivor.

Jaja, nu ska jag betala räkningar, let me repeat, betala räkningar och sedan äta marabou och se på SATC.




xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

snygga uggs ;) haha jag säger ju att du inte kommer klara dig med dina tygskor ;)

2009-01-20 @ 15:02:19
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0