Kvällsläsning.

Watch yout thoughts, they become words.
Watch your words, they become actions.
Watch your actions, they become habits.
Watch your habits, they become character.
Watch your character, it becomes your destiny.

Frank Outlaw

Bra va?
 
Detta står i min bok Nursing Ethics, hela boken är på engelska, ska läsa kapitel 1 och 2 nu ikväll, som en liten godnatt saga, myspys.

Jaa hörni, så är det! Ska bara sminka av mig, sätta på mig min skrapan t-shirt och sen krypa ner. Först måste jag slita mig loss från datorn också..får se hur lång tid det tar. Hörs!




Min dagens outfit, höhö

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

fin outfit, haha av det man ser ;)

2009-01-28 @ 09:54:27
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0