Så lite tid, så mycket att göra, don´t you think?

Idag när jag kom hem från skolan pluggade jag faktiskt näääästan i två timmar! Bra va? Jag känner mig nöjd. Nej nu ljög jag, jag känner mig inte alls nöjd. Borde pluggat i sex timmar. Men men, how much can a person take liksom?
   Den här första terminen kommer att bli ett litet test och lite pain in the ass, för att jag är ny inom detta område. Universitet, bo ensam, kasta sopor, laga mat, betala räkningar. Ja, hur fan ska man hinna med allt det? OCH att plugga? En bra fråga, utan svar.

Imorgon ska jag och M ut på stan och shoppa! Äta på burger king (pga. kupong!) och åka till Jysk. Jag vet att det skulle bli en pluggdag, men det hinner jag väl med också. Snart kommer M över på middag, min mage kurrar.


Den högra tallriken är hennes från middag förra veckan, visst överportionerar hon med ris?!

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

HAHA det såg ut som riven ost först, hahaha

2009-01-27 @ 18:42:25
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0