Det blir bra.

En sak som är bra, är att jag känner mig själv så väl, att jag inte blir överraskad när jag gör konstiga saker eller dummar grejer.
   Ja, jag skulle ju gått upp nio idag, right? Tror ni inte att jag gick upp för typ en kvart sen? Men men finns inte så mycket att göra nu heller.

Föresten så snöar det ute nu, alldeles vitt på marken. Åh, jag som hade hoppats på vår snart. Men jag antar att vi måste kämpa oss igenom hela februari, hela mars och sedan börjar hoppas, på riktigt. Jag undrar vad jag skulle göra just nu om jag bodde kvar i Uppsala, jobbade kvar på Max och inte pluggade.

   En sak är säker, jag skulle inte gått en tvåminuters promenad till M och ätit lunch om en stund.



Mina Max-märken har börjat blekna bort

xoxo



Kommentarer
Postat av: sadia

usch för snö, hos oss snöar det inte i alla fall höhö ;P

2009-01-30 @ 11:44:56
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0