Nu är jag framme!

Oh herregud vad mamma lät ledsen på telefonen. Helt hjärtekrossad.
Det kan nog inte kännas så bra att låta sina barn stå på egna ben och sen gå iväg, långt långt iväg. Snarare två timmar med tåget för att vara exakt.

Örebro. Min födelsestad, och nu, min studentstad.

   Jag flyttar in i mitt nya hem på lördag, medan ska jag få bo hos M, världens bästa M!
Imorgon är det min första skoldag, och jag känner att nerverna börjar hoppa lite. Universitet liksom, jag kan inte fatta det! Jag? Universitet? My God.

Vad fan ska jag ha på mig.



På tåget idag

                                                                                                                                                                   xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

hahah, det kommer gå bra :D

2009-01-14 @ 20:31:55
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0