You make me sick!

Vet ni vad jag rent ut sagt HATAR?
Jo, jag hatar er par. Ni par som går på bio tillsammans.
   Ni som väljer platserna längst bak i salongen så ni kan sitta där och snaska. Inte på popcorn dårå. Detta tycker inte jag är okej.
Ikväll fick jag och K ett varsitt par på vardera sida. Och trust me, det var inte nice. Jag har fan inte betalat hundra spänn för att lyssna på deras smask och "jag älskar dig"-viskande till varandra. Om ni nu inte kan hålla händerna i styr, hyr film och stanna hemma!

Så en liten upplysning. Det finns folk som går på bio för att titta på själva filmen.


Tog en liten snack innan filmen. Min allra sista hamburgare för i år.

K tappade bort sina vantar, K åt en fiskburgare, Jag och Will Smith

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

din allra sista hamburgare för i år? haha jajaaaa ;D

2009-01-31 @ 10:12:06
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0