En lista ska jag göra.

Heeej. Klev upp i morse kl halv fem och sa hejdå till min amerikanska kusin, sen gick jag och la mig och vaknade inte förräns elva, underbart. 
  Åh, jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag satt typ och grina hela morgonen idag. Och hela helgen var jag skitarg. Men nu är jag glad. Och det vänder på en sekund! Jag står inte ut med mig själv. Trouble.

Har jobbat idag, det gick bra, jag tycker om mitt jobb, har lärt mig så mycket and I still do. Och det håller mig ifrån att falla ihop i depression och tristess haha
Imorgon är jag ledig ska ni veta. Blir en tripp till stadsbiblan och en fika på stan. Ska också upp och försöka boka vandrarhem i Göteborg. :D

funderar på att byta bloggadress tillbaka till metro..

xoxo

 

Kommentarer
Postat av: sadia

ska du byta tillbaka till intejustnu? ;O are eto arg keno?

2009-07-07 @ 10:14:45
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0