What you making that face for?

Tanken var att det skulle bli en fet work out denna morgon med L och S. Men vi pallade inte mer än en 20 minuters powerwalk. Bättre än ingenting ändå. Jag pallade inte svettas och sånt, blä.
   Vet ni vad jag har gjort annars? Jag och S drog till stadsbiblioteket och lånade böcker. I´m so excited. haha. Nu kanske ni förstår vilket roligt liv jag har...

I helgen var jag i Öre och träffade D, vi såg ice age 3 och åt pizza och kebab. Like good old times. Har i alla fall haft en very long helg, skönt som fan men imorgon startar jobbet igång igen.. har heller inte fått reda på om jag kan byta helg och jag blir knäpp. KNÄPP I TELL YOU.

Detta sommarlov har bara gjort mig knäpp hittills.

xoxo


Kommentarer
Postat av: sadia

ja men vi måste ha denna feta workout någon gång faktiskt ;D

2009-07-14 @ 11:43:09
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0