Why Lord.

Halå, var på bio precis och såg the proposal, ganska rolig måste jag säga. Tanten bakom mig skratta så sjukt högt och överdrivet så jag skrattade väl mest pga. det.
   Imorgon ska jag jobba och jag orkar verkligen inte! Göteborg blir i alla fall inte av denna helg pga. fullbokade vandrarhem.. så typiskt. Sååååååååååååååååååååååååå typiskt. Alltså verkligen typiskt. Så jävla typiskt, get it?
Jag ska försöka byta pass med en tjej på jobbet så vi kan åka alla tillsammans i slutet av månaden istället men HON SVARAR INTE, jag blir knäpp! Knäpp i huvudet! Jag tror jag måste in på ett psyk alltså.
Chilla på ett psykhem, why not.

Fick t.ex. värsta rycket (eller vad man nu kallar det) idag när jag missade bussen för att jag gick igenom skogen påväg till hållplatsen och blev helt dyngsur (för att det hade regnat och alla buskar och träd var nyduschade). Så jag fick gå tillbaks hem med helt blöta kläder. Och när jag kom fram slängde jag alla blöta kläder på golvet, tog alla kuddar på sängen och slängde dom på väggen. Psykhem nästa?

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

haha are, det gör inget att ta ut sin ilska ibland!

2009-07-08 @ 11:22:51
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0