Dont you know?

Oh my GOD, Jimmy Cho kommer gästdesigna hos H&M! Då bara måste måste måste man få tag i skorna. Men jag är inte sån person som slåss. Fan alltså. Ska ta med pappa så kan han få omkull alla med sin mage.
   Dagens händelse var att jag svimmade på jobbet. Stod och handventilerade med revivation på brukaren och helt plötsligt börjar jag svettas och må illa, byter av med en annan tjej och sen går jag in till köket för ett glas vatten. Kommer aldrig dit. Jag kommer bara ihåg att jag gick tre steg och sen blev allt svart. Sen vaknade jag av att en tjej skaka på mig och ba Haalååå. Ja ba aa? Hon ba du har svimmat. Ja ba jaaaaahaaaaaaa, så börja ja garva så störd som jag är. Två blåmärken fick jag på köpet, thaaaanks.

Imorgon ska jag faktiskt till Öre och hämta lite skor till mig som jag inte fick plats med. Så får jag träffa honeybunny och hans fishund.

M å s t e s o v a. xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

hahahha, svimmade du? ;O igen? haha men jag såg jimmy cho grejen! coolt ju!

2009-06-18 @ 14:36:55
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0