Return of the Mack

Hahaahah jag måste blogga. Jag har fått hot! 
   Ja, nu är det sommarlov. Varje sommarlov är det faktiskt något nytt i mitt liv, vare sig det är bra eller dåligt är det alltid något nytt som händer. Det kanske är bra, för jag har hört att man växer som person efter varje erfarenhet man får. I sommar ska jag jobba som personlig assistent för en person med en ryggmärgsskada och är därmed förlamad från halsen och ner, personen behöver till och med hjälp att andas.
   Jag tror att det kommer bli världens största fetaste utmaning och I am ganska nervös eftersom min första dag är imorgon. Plus att jag ska köra bil dit, och när jag tänker efter så har jag aldrig kört helt ensam i bilen så långt. MY GOSH.
Ska börja med kvällspass som slutar halv elva på kvällen.

Aaa, egentligen ska jag väl gå och lägga mig nu då eftersom jag ska på utbildning om respirationgrejs kl 09.00 på sjukhuset, men ska prata med honeybunny innan läggdags.

I´m back to run the show.

Kommentarer
Postat av: sadia

OMG! hot och grejer ;O hoppas första går dagen bra! :D

2009-06-16 @ 14:21:20
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0