Sunday.

Hejsan, ska börja jobba kl. 07.30 imorgon. Jippiiii. Slutar 16.30, jippiii. Det är min tredje dubbelgång och mitt första dag-pass, får se hur det går..
   Har fått sämsta schemat, har bara 4 lediga helger under hela sommaren och så har jag ledigt mitt i veckan varje vecka. Vad ska jag göra med lediga dagar mitt i veckan? Kan inte direkt planera någon charter-resa. Och så slutar jag jobba 20 augusti, förhoppningsvis tidigare..v i l l i n t e j o b b a. Ska ringa chefen i veckan och klagaaaaa!

Imorgon kommer min kusin från L.A och hälsar på i 2 veckor, har aldrig träffat honom, ska bli roligt. Min moster från BD bor här också i veckan, så det kommer bli full house här.

Nog om mitt tråkiga liv, ska läsa min cosmo nu. xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

"Hejsan, ska börja jobba kl. 07.30 imorgon. Jippiiii."



haha bra med positiv inställning sami! ;D

2009-06-24 @ 22:14:41
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0