And one of you will be out.

Godafton alla glada. Då var måndagen aaaaaaaaalmoooooooooooost, almooooooost över!
   Vilken jävlig måndag. Min magkänsla hade alldeles rätt. Kom hem och allt var bara rent ut sagt s k i t. Fick enorm hemlängtan och jag kunde inte koncentrera mig på plugget alls. Speciellt inte efter dagens pisstråkiga föreläsningar. Men har lyckats rycka upp mig med lite phone-calls och fruktsallad med glass, så I´m good. Ska titta klart på Projekt Runway och titta på Sex and the city, sen blire lite sömn? Kanske?
   We´ll see, helt enkelt.

And for the record, ni killar är så sjukt skumma. So wierd. Oh so wierd.




Förra måndagen med King, hihi

xoxo

Kommentarer
Postat av: C.King

Cow King Walk

2009-03-12 @ 14:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0