And that´s the way it is.

Har möblerat om, skurat toaletten och dammsugit bort varenda dammtuss som finns i hela huset. Allting är fräääääscht, kan nog kalla mig fresh princess. Bilder kommer garanterat inom snar framtid. Är stolt över mitt städade rum.
   D23 är sjuk, han har mitt busskort så jag är ganska stuck här. Han skulle kommit över idag och vi skulle har gått ut och ätit också. Men men, får se hur det blir, han verkar inte bli bättre i alla fall. Inte för att jag har lust att gå ut själv, har ändå massor att göra här hemma. Har inte ens börjat laga mat, tänkte baka också. Och plugg, där finns det alltid, och då menar jag Alltid något att läsa.

Det slog mig medan jag hängde ut mattorna i balkongen, att jag bor alldeles ensam. Helt själv. Coolt va.




xoxo

Kommentarer
Postat av: Lajsah

D23 ke ree?

2009-03-07 @ 14:56:27
Postat av: Samira

pare tore bolbone haha

2009-03-07 @ 15:56:18
Postat av: sadia

hahahhaa lisa är alltid lika nyfiken ;)

2009-03-08 @ 11:42:05
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0