Gå ofta hem till din vän, för en oandvänd stig växer snart igen.

Imorgon åker jag hem till Uppsala, det ni.
   Det var sjukt länge sen man var i det lilla landet storvreta, och jag måste säga att jag saknar det lite. Mest saknar jag mamma, pappa och min bror.
Det har gått mer än trettio dagar sedan jag var hemma, det är det längsta jag har varit borta hemifrån ever liksom.
   Idag är det riktigt fint väder ute, solen skiner och smälter ner the shitty snow. Det börjar gå framåt..men det skulle tyvärr inte förvåna mig om det blev snöstorm redan ikväll.




xoxo


 


Kommentarer
Postat av: sadia

haha lilla landet storvreta ute i ingenstans ;)

2009-03-19 @ 07:40:14
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0