My life got twisted upsidedown.

D23 sitter och kollar på Secret Window, en helt ointressant film. Så jag tänkte passa på att blogga lite. Har precis kollat igenom alla telia reklamer på youtube, alltså pappan...det är så synd om honom.
   Idag så hann jag plugga i några timmar faktiskt, nästan tre timmar efter skolan. Efter det var jag och King och tränade och solade. Duuuuuundeeer. 
 
Vet ni, D23 åt kebabrulle och jag åt en sallad nyss. Duktigt va? Jag åt en sallad! En sallad med kyckling och tzatsikisås med skitgott bröd.

I´m good.

Hm..vad ska jag göra..filmen slutar om tio minuter..ska ta fram glassen så den kan tina lite. Har nya fräsha fresh prince avsnitt som väntar på mig.



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

secret window är ju bra ;)

2009-03-05 @ 10:44:48
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0