So fresh and so clean!

Idag ska jag tvätta i en tvättstuga. Helt själv. For the very first time.
    Det är sjukt hur mycket smutskläder jag har samlat på mig..har knappt kläder kvar i garderoben. Jag har två kassar kläder och en kasse med skor som ska in i tvätten.

Hoppas jag får igång maskinen bara..

Måste plugga, but I don´t wanna. I just don´t wanna. Men ska försöka plugga en timme i alla fall. Ska träffa gruppen kl sex och göra klart PM:et och sen blir det tv-kväll!

   Men hur som helst. Nu ska jag tvätta. Wish me luck.



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

roligt med PM .. NOOT! haha det gör vi också nu :SSS antagligen inte lika jobig som eran men men ;)

2009-03-17 @ 15:07:56
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0