Coulda, woulda, shoulda.

Vet ni?
Det finns alldeles för mycket borde här i livet. Jag borde plugga, jag borde äta sallad och gurka, jag borde träna 5 gånger i veckan, jag borde sagt det där, gjort det här och bla bla bla. You know? To much? Visst?
   Man pallar liksom inte. Jag stod liksom idag efter skolan och väntade på bussen. Det var svinpissaskallt och det blåste. Och jag stod där, i min skinnjacka och utan mina beloved tumvantar. And let me tell you, det var PAIN. Och inte nog med det, så var bussen tjugo minuter försenad, let me repeat, tjugo minuter!

Så när bussen väl kommer, och när man väl är hemma så vill man bara lägga sig i sängen och titta på fresh prince, och det är man ju värd också. Men man borde inte det, man borde plugga. Fast än jag har stått och frusit ute i pissväder. Isn´t that crazy.

   Ibland tycker jag det är okej att bajsa snett på alla borden och bara lägga sig i sängen och titta på fresh prince. Så that´s what I did! That is exactly what I did people.



Detta är nog det bästa som finns.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

det finns alldeles för mycket saker som man borde göra, men ibland är det okej att strunta i de!

2009-03-06 @ 12:52:39
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0