You spin my head, around around.

För varm gröt idag igen, men what do to. Fick kombinera med kallt glas oboy. Jag har inte ätit choklad på en vecka nu, helt jävla sjukt om jag får säga det själv. Jag dör. Jag dör. Jag dör. Jag åt temtationglassen dock, men det är liksom inte the same. Jag vill bara ta en chokladkaka marabou digestive och sätta tänderna i den. Fatta. Fatta vad gott. Men imorgon ska jag och King ha Donuts-day, can not wait!
   Denna tisdag blir lång, ska till skolan strax (SKIT MÅSTE SKYNDA), ska göra massa arbeten till eftermiddagen..



Tur att det finns glass

xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

åh gott ;D

2009-03-10 @ 09:29:02
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0