Fyfasiken.

Vet ni vad som är riktigt gott?
   Nykokt färskpotatis med skagenröra. Skitlätt och skitgott. Jag ska börja köpa mer potatis. Det är grejjer.

Idag har vi haft en föreläsning på nästan fyra timmar. Jag kände mig döende. Föreläsaren bara babblade, och babblade och babblade och sket i om man hängde med eller inte. Så jag kände mig döende.
   Tog bussen med King pga spöregn hela morgonen. Det är 18 maj och spöregn, plus att man fortfarande måste ha på sig skinnjackan och sjalen. What´s up with that?  När kommer sommaren egentligen..



xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

sommaren kommer snart :D skagenröra är så sjukt gott! ganska onyttigt men så sjukt gott! :)

2009-05-19 @ 12:05:38
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: C.King

Läste inlägget, kände mig så deppig ko!Vill kasta mig ner från andra våningen i bibban.. Snälla va lite positiv :)

2009-05-20 @ 16:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0