Livet är så hårt.

Kära dagbok.
Imorgon ska lägenheten besiktigas. Det betyder grov rengöring av hela lägenheten. Grov rengöring. Golv, tak, väggar, lampor, skåp, toa, kök hall och förråd. Det suger sån jävla balle. Jag har stått i köket i två timmar nu och skrubbat vår äckliga kyl, torkat alla skåp, rengjort spisen och fläkten men ändå är jag inte klar..
   Jag saknar min mamma så sjukt jävla mycket. Jag önskar jag var hemma i Uppsala med min familj just nu, istället för att vara här med moppen.  Jävla bajs mopp! Ska gråta en skvätt och sen fortsätta.

Hade bra alla glada


Kommentarer
Postat av: sadia

samiii, det går nog bra, du kommer väl till uppsala snart? kommer du nu till helgen? :D

2009-05-18 @ 12:35:05
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0