Ain´t no loooooooooove, in the heart of the city.

Heeeeeeeeeeeeeeey, ms busy här. Jag har så fullt upp hela tiden så jag hinner inte blogga! So little time, soo much to do you know!
   Jag skojar. Jag har tid. Jag bara suger på att blogga. There you have it!
Ja, vad har hänt på senaste tiden....har varit i Uppsala, skrivit labbrapport och jag har fått mycket slitet hår har jag upptäckt.
eee har en tenta nästa vecka som känns lite...hej ig. Men, det löser sig, för efter tentan är det lov från allt jävla pluggande. Då har det gått en hel termin! En hel termin på sjuksköterskeprogrammet, det ni!

Nu så ska jag, jag vet inte..vad ska jag göra? Kanske ska läsa lite eller gå in på facebook..läsa, fb? läsa, fb? läsa, fb? får väl se..kanske går och drar ur sladden på min honeybunnys dator HAHA!




xoxo

Kommentarer
Postat av: sadia

hörru, vad har hänt med dina fyndiga rubriker du hade! hahah ;D

2009-05-28 @ 20:33:25
URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0